Ruszyło Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Dotychczasowe infolinie: Płatnik oraz Moja składka zostały wyłączone. Klienci zakładu mogą teraz usyskać informacje pod numerami telefonów 22 560-16-00 lub 801-400-987.Co to jest Centrum Obsługi Telefonicznej? – Tto część Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Można tu zasięgnąć informacji (np. o danych zgromadzonych na indywidualnym koncie), zarezerwować wizytę w placówce czy złożyć niektóre wnioski, niewymagające podpisu elektronicznego. Przed przekazaniem jakichkolwiek spersonalizowanych informacji nastąpi uwierzytelnienie osoby dzwoniącej (niezbędne jest podanie identyfikatora i PIN). Część usług będzie dostępna przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem automatycznego telefonicznego systemu informacyjnego.

Piłeś?Nie jedź!
Policjanci Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu zatrzymali mieszkańca Wałbrzycha, który kierując samochodem pod