Duża Barbie już jest.Teraz mała

Duża Barbie już jest.Teraz mała

w Kultura

„Zostań Gwiazdą Barbie” to ogólnopolska kampania, której celem jest znalezienie 3 najlepiej śpiewających dziewczynek w wieku 3-10 lat. Kampania ma promować talenty muzyczne dzieci i wspierać ich marzenia. Dziewczynki wybrane zostaną w ramach castingów organizowanych na terenie całego kraju. Wszystkie dzieci wykonają jedną i tę samą piosenkę, stworzoną na potrzeby kampanii.

 W Wałbrzychu casting odbędzie się 12 października br. w Wałbrzyskim Ośrodku Kultury przy ul. Andersa 185 w godzinach 15.oo – 18.oo w Sali Artystycznej. Piosenkę w wersji: pełnej, z linią melodyczną oraz teledyskiem karaoke, można będzie odnaleźć na konkursowej stronie internetowej. Trzy najlepiej śpiewające dziewczynki wyłonione zostaną spośród zgłoszeń nadesłanych przez placówki organizujące castingi oraz zgłoszeń indywidualnych. W nagrodę nagrają piosenkę konkursową w profesjonalnym studiu nagraniowym w Warszawie, która na przełomie listopada i grudnia emitowana będzie w dziecięcej stacji TV. Informacje o zwyciężczyniach zostaną opublikowane na internetowej stronie konkursowej. Wszelkie informacje na stronie konkursowej: www.barbietalentshow.pl Uwaga! Dzieci, które nie umieją czytać powinny znać tekst piosenki na pamięć.

Skoro o Barbie mowa…

Twarzą tegorocznej kampanii reklamowej firmy Mattel promującej linię zabawek z serii "Barbie w świecie mody” została Joanna Koroniewska. Popularna aktorka telewizyjna, która niedawno zachwyciła swą "modową" metamorfozą, wystąpiła w spocie reklamowym promującym najnowsze zabawki oraz w specjalnie zaaranżowanej sesji zdjęciowej. Gwiazda nagrała również piosenkę pochodzącą z filmu "Barbie w świecie mody". Tytułowy utwór – "Przygoda z Modą" stanowi ścieżkę dźwiękową spotu reklamowego.

Aktorka znana przede wszystkim z popularnego serialu „M jak Miłość”, ostatnio również z serialu "Daleko od noszy2", w którym wciela się w rolę seksownej adwokat Alicji, po raz kolejny zaintrygowała nowym wizerunkiem wcielając się w rolę ambasadorki najsłynniejszej lalki świata. – Decyzja o zostaniu ambasadorką lalki Barbie była dla mnie oczywista. Te lalki to moje dzieciństwo – dorastałam bawiąc się nimi. Mam do nich ogromny sentyment. Jestem pewna, że jak moja córka trochę podrośnie, również się w nich zakocha. Mam też nadzieję, ze będzie dumna z mamy, która przez moment była ambasadorką linii zabawek „Barbi w świecie mody”. – mówi Joanna Koroniewska.

Tej jesieni wszystkie miłośniczki lalki Barbie po raz pierwszy poznają prawdziwą historię z jej życia. Film "Barbi w świecie mody" to opowieść o przygodach najsłynniejszej lalki we francuskiej stolicy mody. W wyniku nieoczekiwanych wydarzeń Barbie postanawia przeprowadzić się do Paryża, gdzie pomaga swojej cioci prowadzić rodzinny Dom Mody. W nowym miejscu Barbie zaprzyjaźnia się z projektantką Marie – Alecia oraz poznaje trzy wyjątkowe, magiczne postacie. Ognistowłose pomagają przyjaciółkom nadać paryski styl każdej stworzonej przez nie kreacji.

– W Paryżu nasza bohaterka poznaje prawdziwych przyjaciół i wkracza w niesamowity i barwny świat mody, który pomaga jej uwierzyć w siebie i spełnić najskrytsze marzenia. Joanna Koroniewska jest osobą pełną wewnętrznego blasku oraz siły i pasji do realizacji własnych planów. Cieszymy się więc, że w tym roku to właśnie ona została Ambasadorką najbardziej wyjątkowej lalki na świecie – mówi Paulina Ślepko, Associate Brand Manager w firmie Mattel.

Ambasadorka marki również poddała się metamorfozie w trakcie sesji zdjęciowej. Nad jej nowym wizerunkiem na potrzeby kampanii czuwali: Jolanta Czaja – stylistka związana z wiodącym dwutygodnikiem modowym; Dobrawa Piekos – zaufana stylistka fryzur oraz Anna Męczyńska – ulubiona makijażystka wielu gwiazd. Autorem zdjęć jest Patrycja Woy-Wojciechowska.

Spot reklamowy "Barbie Przygoda z Modą" wyreżyseruje Szwed Bo Martin a stylizacją aktorki zajęła się Ina Lekiewicz.

Reklama nowej linii zabawek "Barbie w świecie mody" z udziałem Joanny Koroniewskiej emitowana będzie na antenie ogólnopolskich stacji TV oraz kanałów dziecięcych od połowy października i potrwa do grudnia. Spot wspiera również kampania reklamowa w prasie dziecięcej.

 

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie od Kultura

Ścisła teatralna czołówka

Zakończyły się 20-te Jubileuszowe Dziecięco-Młodzieżowe Konfrontacje Teatralne Teatrrrałki w Jeleniej Górze. Teatrrrałki

O!PLA

Dzień Flagi oraz Święto Konstytucji 3-go Maja tuż, tuż nic więc dziwnego,
Go to Top