Świdnica w trójce miast wyróżnionych w projekcie „Postaw na eurozarządzanie". Jego celem było zbudowanie 10 lokalnych partnerstw, złożonych z członków miejskich instytucji i działaczy, związanych z promocją, turystyką i sportem oraz wspólne zbudowanie strategii promocji marki. Podczas czterech dwudniowych sesji warsztatowych, przeprowadzonych pod opieką doświadczonych trenerów powstała Strategia Promocji Marki Gminy Miasta Świdnica nazwana „Rynek Idei".Agencja Rozwoju Innowacji – realizator projektu – postanowiła docenić aktywność i zaangażowanie świdnickiego zespołu roboczego. Niedawno podczas konferencji podsumowującej projekt partnerstwo Świdnicy otrzymało wyróżnienie oraz statuetkę „Gmina Dobrej Marki", jako jedno z trzech najlepszych w projekcie.
Nagrodzone partnerstwo stworzyli:
- Miasto Świdnica,
- Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji,
- Miejska Biblioteka Publiczna w Świdnicy,
- Towarzystwo Regionalne Ziemi Świdnickiej,
- Automobilklub Sudecki,
- Lokalna Organizacja Turystyczna „Księstwo Świdnicko-Jaworskie",
- Liga Kobiet Polskich Oddział w Świdnicy,
- Stowarzyszenie „Wyzwolenie".