Próby sprawnościowe na prawdziwych odcinkach specjalnych, start do nich jak w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, profesjonalny pomiar czasu i wyniki „na żywo". A do tego super widowisko pod Galerią „Twierdza Kłodzka". Taką oprawę miał 43. „Lew Kłodzki". Najlepsi w tym starciu okazali się Arkadiusz Łopatka i Piotr Korona w Subaru Imprezie.
-Cieszymy się, że po raz kolejny udało nam się stworzyć warunki do fajnej sportowej rywalizacji, która daje mnóstwo pozytywnych emocji. Jak wszyscy pasjonaci rajdów samochodowych, dobrze wiemy, że era ścigania wokół trzepaka minęła bezpowrotnie, dlatego zrobiliśmy wszystko, żeby „Lew Kłodzki" był KJS-em na miarę oczekiwań naszych uczestników. Postawiliśmy jednak na absolutne bezpieczeństwo w tej rywalizacji i trzymanie się przepisów, ale mam nadzieję, że ci, którzy przyjechali ścigać się do Kłodzka wyjechali stąd zadowoleni – mówi Daniel Trzciński, dyrektor 43. „Lwa Kłodzkiego". – Serdecznie dziękuję uczestnikom ścigania i gratuluję wyników. Pragnę podziękować również wszystkim naszym sponsorom i instytucjom wspierającym, to również dzięki Państwu udało nam się przeprowadzić imprezę na bardzo wysokim poziomie, co podkreślał m.in. przewodniczący Zespołu Sędziów Sportowych Andrzej Skrzypczyński, oceniający naszą imprezę z ramienia PZM – dodaje szef „Lwa".
Majowe ściganie w Kłodzku, jak co roku, przygotowano tak, aby osoby stawiające swe pierwsze kroki w rywalizacji za kierownicą, mogły uczyć się i przygotowywać do startów w poważnych zawodach. Organizatorzy dali uczestnikom szansę spróbowania rywalizacji na prawdziwych odcinkach specjalnych, z prawdziwym pomiarem czasu, takim jak w profesjonalnych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Najwięcej emocji wzbudzały próby na Spalonej, Dębowinie i zabytkowej Twierdzy Kłodzkiej.
Klasa 11. Łopatka / Korona – Subaru Impreza – 12:53.7 2. Krężel / Mańkowski – Subaru Impreza +9.63. Zuterek / Zuterek – Mitsubishi Lancer +12.1
Klasa 21. Lis / Kozaczko – Fiat Seicento – 14:24.7 2. Kruczek / Piela – Fiat Seicento +37.73. Rochewicz / Brzeziński – Suzuki Swift GTI +41.1
Klasa 31. Rudzki / Juranek – Citroen Saxo VTS – 13:53.62. Żechowski / Liszka – Honda Civic K +20.33. Zabuski / Mazur – Honda Civic +24.9
Klasa 41. Dominikowski / Najda – Peugeot 306 – 13:55.32. Koziarski / Kupiec – Opel Astra – +9.23. Kochlewski / Piątek – Opel Astra GSI 2.0 K +1:08.8
Klasa 5 1. Łopatka / Korona – Subaru Impreza – 12:53.72. Krężel / Mańkowski – Subaru Impreza +9.6 3. Zuterek / Zuterek – Mitsubishi Lancer +12.1
Klasa 61. Zagaja / Wojtowicz – Polski Fiat 125 P – 16:36.6 2. Chłodzik / Kisiel – Syrena 105 +1:33.4 3. Oliwa / Hoszowski – Polski Fiat 125 P +1:40.5
Klasa „Gość"1. Janowski / Gajewski – Subaru Legacy – 13:50.6 2. Gilewski / Gilewski – Opel Corsa +3.8 3. Raubic / Bieńkowski- Peugeot 206 XS +22.1