Najwyższa jakość

Najwyższa jakość

w Aktualności

Od tego tygodnia Urząd Miejski w Wałbrzychu prezentuje nową, lepszą jakość obsługi klienta.

Kompetencja pracowników, sprawność i nowoczesne rozwiązania technologiczne to jedno. Dziś dochodzą do tego także komfortowe warunki współpracy z lokalną społecznością w estetycznym i przestronnym Biurze Obsługi Klienta, które od 6 marca ponownie funkcjonuje przy ul. Sienkiewicza 6-8 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:30. Ponadto zostały wprowadzamy nowe rozwiązania dla tych, którzy nie mogą osobiście pojawić się w BOK proponując skorzystanie z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) – www.epuap.gov.pl. Wśród usług, które oferuje ten system jest Profil Zaufany umożliwiający składanie pism elektronicznych ze skutkiem prawnym. 21 grudnia 2016 r. Urząd Miejski w Wałbrzychu uzyskał zgodę Ministra Cyfryzacji na pełnienie funkcji Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany, co znacząco podnosi standard obsługi klienta.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie od Aktualności

Spłonął dach Teresy

W nocy, w zamkniętym, zabezpieczonym budynku należącym do Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S. A.

Szklarnia z „maryśką”

Wałbrzyscy policjanci zlikwidowali, dopiero co założoną, uprawę konopi indyjskich. 34-latek umieścił ponad
Go to Top