Przez cały marzec dzierżoniowski urząd będzie sprawdzać czy mieszkańcy są zadowoleni z jakości świadczonych usług. – Prosząc o wypełnienie ankiety chcemy zbadać, czy jakość obsługi pokrywa się z oczekiwaniami mieszkańców. Informacja dzierżoniowian o naszej pracy ma decydujące znaczenie przy wprowadzaniu zmian – mówi sekretarz miasta Anna Grochowina.W tym roku miasto przygotowało 500 ankiet, zawierających m.in. pytania o terminowość załatwiania spraw, uprzejmość urzędników i jakość udzielanych informacji. Ankiety pozwolą także zbadać czy konieczne do załatwienia sprawy formularze i wnioski są przystępne i łatwe do wypełnienia. Badanie satysfakcji klientów jest również okazją do sprawdzenia jakości komunikacji pomiędzy urzędem a mieszkańcami. – Wyniki badań są dla nas oceną wystawianą przez mieszkańców. Ich cykliczność pozwala na sprawdzanie czy w wymagających poprawy obszarach następują oczekiwane zmiany, sprawdzamy także jak jakość naszej obsługi wypada w porównaniu z innymi instytucjami – dodaje sekretarz miasta. W tym roku podobne badania ankietowe zostaną przeprowadzone również w podległych miastu jednostkach, takich jak m.in. OSiR, DOK, DZBM czy OPS.
KAwał dobrej roboty
Po 25 latach pracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych żegna się dyrektor Jerzy Gajos. Gdy przychodził do