Bezpieczny podpis elektroniczny to zmiany jakie wprowadził Zakład Ubezpieczeń Społecznych, aby uniknąć fałszownia podpisów podczas składania dokumentówTe zmiany to nie tylko konicznośc, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. Podpis elektroniczny umożliwi identyfikację osób. Nie będzie można go podrobić dzięki temu ZUS uniknie fałszowania podpisów. – Od dnia 21 lipca 2009 r. nie będą przyjmowane przesyłki dokumentów ubezpieczeniowych w formie elektronicznej, podpisane przy użyciu niekwalifikowanych certyfikatów klucza publicznego dedykowanych ZUS oraz wyłączony zostanie System Dwustronnej Wymiany Informacji (SDWI)." – mówił Krzysztof Czerwiak z biura obsługi klienta ZUS. – Wszystkie przekazywane do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumenty elektroniczne należy podpisywać bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego – zaznaczał. Zmiany te to nie tylko konieczność, ale też bepieczeństwo. Dzieki niemu możemy być pewni, że nikt nie sfałszuje naszego podpisu, a my z pewnością unikniemy zbędnych nieprzyjemności
Rozwijają radioterapię i opiekę onkologiczną
Mija rok od kiedy Centrum Radioterapii działa w obrębie struktur Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego