Gmina Walim oficjalnie otworzyła sezon turystyczny. Nie na Zamku Grodno, ajk było do tej pory, ale w hipermarkecie Auchan w Wałbrzychu.
Profesjonalnie przygotowane stoiska i zaangażowanie przedstawicieli branży turystycznej przyczyniło się do tego, że wiele osób przy okazji robienia zakupów zatrzymywało się przy stoisku promocyjnym gminy. Nie zabrakło atrakcji dla dzieci w postaci malowania buziek, rozdawanych baloników i oczywiście maskotek – sówek promocyjnych i reprezentacji Bractwa Zamku Grodno. Zainteresowaniem cieszył się także pyszny chleb ze smalcem z gospodarstw agroturystycznych i ośrodków wypoczynkowych. Każdy miał możliwość poznania walorów turystycznych Walimia, a to za sprawą wielu prezentacji multimedialnych, w tym prezentacji dotyczącej Strefy MTB Sudety czy promującej kwaterodawców zrzeszonych w ramach Stowarzyszenia Kwaterodawców Gór Sowich. Zaprezentowany został także nowy film reklamujący Sztolnie Walimskie, Zamek Grodno, Kompleks Włodarz oraz Jezioro Bystrzyckie.