Skorzystali uczniowie

Skorzystali uczniowie

w Aktualności

Uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej w Jugowicach zakończyli realizację trzech projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. W pierwszym „ Z małej Szkoły w Wielki Świat" szkoła uczestniczyła przez trzy lata.

Były to dodatkowe zajęcia prowadzone metodą projektów edukacyjnych w dwóch grupach wiekowych. Dwie grupy uczniów klas I-III i dwie grupy uczniów klas IV-VI. – W trakcie trzech lat zrealizowaliśmy wspólnie z uczniami 28 projektów społeczno-obywatelskich i 28 matematyczno-przyrodniczych. Jeszcze w trakcie wakacji dla chętnych w ramach projektu była zorganizowana Letnia Szkoła Odkrywców. Również w ramach projektu w nagrodę za sumienną pracę w projektach dwie uczennice pojechały na obóz naukowy: Justyna Koziara do Warszawy na obóz społeczno-obywatelski, natomiast Abigail Połeć na matematyczno-przyrodniczy do Ojcowa – mówią koordynatorzy. Zakończył się również dwuletni projekt ,,Razem i osobno" w ramach Indywidualizacji nauczania. Uczniowie klas młodszych uczestniczyli w zajęciach wyrównawczych, socjoterapeutycznych, rozwijających zdolności i zainteresowania, dzięki którym mogły aktywnie, twórczo spędzać czas wolny. Kolejnym projektem, który się zakończył był ,,Angielski przez zabawę", w którym 48 uczniów klas 0-III wykorzystując nowoczesną metodę nauki przez zabawę ,, Pley me" zdobywali nowe umiejętności językowe. Dzięki wspomnianym projektom szkoła nie tylko miała bardzo bogatą ofertę zajęć pozalekcyjnych ale także miała szansę doposażyć bazę w nowoczesne liczne pomoce dydaktyczne, które posłużą w kolejnych latach na zajęciach edukacyjnych. Projekty zostały zakończone podsumowane i rozliczone.
Tags:

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie od Aktualności

Spłonął dach Teresy

W nocy, w zamkniętym, zabezpieczonym budynku należącym do Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S. A.

Szklarnia z „maryśką”

Wałbrzyscy policjanci zlikwidowali, dopiero co założoną, uprawę konopi indyjskich. 34-latek umieścił ponad
Go to Top