Wielka kampania promocyjna

Wielka kampania promocyjna

w Aktualności

Od dzisiaj na antenie największych polskich stacji telewizyjnych, portali informacyjnych oraz prestiżowych zagranicznych kanałów TV jak National Geographic, Discovery Channel, czy BBC Knowledge, rozpoczyna się kampania promocyjna pt. „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia". Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, przedstawiający sześć tajemniczych obiektów Dolnego Śląska – trzy z nich: Osówkę, Książ i zaporę wodną – z terenu naszego powiatu.

Kampania promocyjna „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia" jest pierwszą częścią realizacji strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011-2013. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako województwa atrakcyjnego turystycznie, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii. Stąd też obiekty, przez jakie będzie promował się Dolny Śląsk, mają jedną wspólną cechę: tajemniczość. W spocie zobaczymy zatem sześć obiektów: Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Ostrów Tumski, Osówkę – podziemne miasto, zamek Książ i zaporę wodną na Jeziorze Bystrzyckim – te trzy ostatnie z terenu Powiatu Wałbrzyskiego.

Kampania odbywać się będzie równocześnie na wielu nośnikach. Emisja spotu rozpocznie się od 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, czyli w TVN, TVN 24, TVN Meteo, TVN7, TVN Turbo, TVN CNBC +ITVN Europa); grupy Polsat (Polsat, Polsat Sport, Superstacja); Telewizji Publicznej (TVP1, TVP2). Ponadto w kanałch sportowych: Eurosport, Eurosport 2, Canal+ Sport i w kanałach tematycznych: National Geographic, Nat Geo Wild, Travel Channel, Planet, AXN, BBC Knowledge, , Fox, Kino Polska, Fox Life, VIVA, Comedy Central, Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Historia, Discovery World.

Od maja, na parę tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, film promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu; w tych miastach zainaugurowana zostanie również kampania billboardowa.

Internet nie zostanie pominięty, spot pojawi się na głównych stronach największych polskich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.

Podczas tworzenia założeń kampanii przeprowadzono badania m.in. wśród turystów polskich, czeskich i niemieckich. Większość z nich wskazała, że Dolny Śląsk jest dla nich regionem o bogatej historii, pełnym wspaniałych zabytków a jednocześnie tajemniczym. Tematem przewodni kampanii stała się więc tajemniczość, a Dolny Śląsk zaprezentowany został jako miejsce, które każdym swoim zakątkiem zachęca do odkrywania sekretów i dzielenia się wrażeniami.

– Wielokrotnie powtarzałem, że Powiat Wałbrzyski ma ogromny potencjał turystyczny, dlatego bardzo się cieszę, że zostało to dostrzeżone i ujęte w filmie promującym Dolny Śląsk. Na pewno jest to duże wyróżnienie. Dzięki temu o atrakcjach turystycznych powiatu dowiedzą się nie tylko mieszkańcy Polski, ale także i osoby spoza jej granic, tym bardziej, że jednym z głównych kierunków rozwoju Powiatu Wałbrzyskiego jest właśnie turystyka – komentuje Starosta Wałbrzyski Robert Ławski.

Reżyserem spotu jest Sambor Wilk, autor kampanii województwa świętokrzyskiego – „świętokrzyskie czaruje" oraz kampanii  Radia TOK FM. Łącznie film reklamowy emitowany będzie 97 razy dziennie (w sumie prawie 8,7 tys. emisji). Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia" stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011-2013, a jej koszt przekroczy 9 milionów złotych.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie od Aktualności

Piłeś?Nie jedź!

Policjanci Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu zatrzymali mieszkańca Wałbrzycha,
Go to Top