Wygraną przeznaczy na wycieczki

Wygraną przeznaczy na wycieczki

w Aktualności

Maria Pohoska z córkami Agnieszką i Pauliną odebrała czek w wysokości 5 tysięcy złotych za zwycięstwo w konkursie na „Najbardziej Ekologiczną Rodzinę w Powiecie Wałbrzyskim".

Zadaniem uczestników było wykonanie prostego audytu dostępnego na dedykowanym portalu www. ZielonyWalbrzych.pl i na jego podstawie wprowadzenie ekologicznych rozwiązań w swoim gospodarstwie domowym. Dodatkowo należało wziąć udział w jednej z wielu akcji na rzecz ochrony środowiska. Komisja konkursowa złożona z przedstawicieli TMMP i Fundacji wybrała rodzinę Marii Pohoskiej z córkami Agnieszka i Pauliną. Czek na 5000 zł wręczył Grzegorz Górski, Kierownik Administracji i Corporate Affairs Toyota Manufacturing Poland oraz Mariola Kruszyńska Prezes Zarządu Fundacji Edukacji Europejskiej w Wałbrzychu. Maria Pohoska była bardzo zaskoczona jak dowiedziała się, że wygrała 5000 zł na wybraną wycieczkę.- „Do udziału w konkursie skłoniła nas głównie nagroda. Nigdy nic nie wygrałam i to jest dla mnie wielka niespodzianka. Nie dość, że oszczędzamy w domu i mamy mniejsze rachunki to jeszcze dostaliśmy 5000 na super wycieczki wakacyjne. Dużo zawdzięczam córkom: Agnieszce i Paulinie, które motywowały mnie do udziału w konkursie – mówiła. — Już wcześniej prowadziliśmy rodzinne działania w zakresie zbierania makulatury, nakrętek itp. Jesteśmy małą rodziną, mamy duże mieszkanie i musimy oszczędzać. Tematyka konkursy idealnie wpisała się w to co robiliśmy od lat – podkreślała. przy zbieraniu i zdawaniu makulatury wspierała ja córka Agnieszka. Pieniądze przeznaczy na kilka wycieczek. – Nie chcemy kupować jednej zorganizowanego wyjazdu tylko pojeździć po Polsce i odwiedzić Tatry Słowackie. Jesteśmy zapalonymi turystkami. Chodzimy np. Szlakiem Orłowicza. Przeszłam już 130 km na ponad 400 km całego szlaku. Tatry Słowackie są piękne i chcę tam wrócić – kończy laureatka. Zielony Miesiąc to nie tylko finał konkursu Zielony Wałbrzych ale przede wszystkim kampania i szereg działań w samej fabryce. W tym roku celem Toyoty jest zmniejszenie zużycia wody. Stąd hasło tegorocznego Zielonego Miesiąca brzmi: „Oszczędzaj wodę, każda kropla się liczy!”. Działania są prowadzone w dwóch kierunkach. Pierwszym z nich jest podnoszenie świadomości pracowników na przykład poprzez kontrolę zakręcenia i szczelności kranów podczas dziennych patroli produkcyjnych. Drugim zachęcanie pracowników do wdrażania kaizenów, czyli pomysłów, które zmniejszają zużycie wody, na przykład powtórne wykorzystanie wody do mycia matryc w odlewni. Na uwagę zasługuję też fakt, że fabryka w Wałbrzychu jako jedna z niewielu firm w Polsce ma własną podczyszczalnię ścieków.

 

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie od Aktualności

Szklarnia z „maryśką”

Wałbrzyscy policjanci zlikwidowali, dopiero co założoną, uprawę konopi indyjskich. 34-latek umieścił ponad
Go to Top