Najwyższa jakość

Najwyższa jakość

w Aktualności

Od tego tygodnia Urząd Miejski w Wałbrzychu prezentuje nową, lepszą jakość obsługi klienta.

Kompetencja pracowników, sprawność i nowoczesne rozwiązania technologiczne to jedno. Dziś dochodzą do tego także komfortowe warunki współpracy z lokalną społecznością w estetycznym i przestronnym Biurze Obsługi Klienta, które od 6 marca ponownie funkcjonuje przy ul. Sienkiewicza 6-8 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:30. Ponadto zostały wprowadzamy nowe rozwiązania dla tych, którzy nie mogą osobiście pojawić się w BOK proponując skorzystanie z Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) – www.epuap.gov.pl. Wśród usług, które oferuje ten system jest Profil Zaufany umożliwiający składanie pism elektronicznych ze skutkiem prawnym. 21 grudnia 2016 r. Urząd Miejski w Wałbrzychu uzyskał zgodę Ministra Cyfryzacji na pełnienie funkcji Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany, co znacząco podnosi standard obsługi klienta.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Ostatnie od Aktualności

„Noc Świętojańska” pod Dzikowcem

Sprzeciw starostów

Grupa starostów, a wśród nich Krzysztof Kwiatkowski, gospodarz Powiatu Wałbrzyskiego, wystosowała list

Groźne zderzenie

Pogotowie ratunkowe zabrało kobietę  poszkodowaną w wypadku, do którego doszło dzisiaj w

Nowe atrakcje

Można już wypożyczyć rowery w Parku Aktywności „Czarodziejska Góra” w Jedlinie-Zdroju. Na
Go to Top