Trzy osoby giną każdego dnia na drogach w wypadkach, które powodują młodzi kierowcy. Najczęstszym ich powodem jest alkohol, nadmierna prędkość i brawura. Dlatego kolejna kampania „użyj wyobraźni”, ma na celu poprawę bezpieczeństwa i wzrost świadomości najbardziej zagrożonych użytkowników drógKampania społeczna „użyj wyobraźni” ma uświadomić uczestnikom ruchu drogowego, że skutki nieodpowiedzialnych zachowań na drodze dotykają nie tylko samych sprawców, ale również innych uczestników ruchu. Z danych statystycznych wynika, że w 2008 roku kierowcy w wieku 18-24 lata, spowodowali blisko 10 tysięcy wypadków w których ponad tysiąc osób zginęło, a 13 tysięcy zostało rannych. Dlatego program poprzez szokujące środki wyrazu zastosowane w reklamach, ma zainteresować młodych ludzi i skłonić do refleksji nad własnym zachowaniem. Inicjatorem programu jest Biuro Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.
Rozwijają radioterapię i opiekę onkologiczną
Mija rok od kiedy Centrum Radioterapii działa w obrębie struktur Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego