Czy na pewno na terenie Aglomeracji Wałbrzyskiej nie ma mediów, które swoim zasięgiem obejmują ten obszar? Jakie kryteria były brane pod uwagę podczas „wyboru” mediów, które odpłatnie będą obsługiwać Aglomerację Wałbrzyską? Treść maila, który trafił do wójtów i burmistrzów zdaniem części tytułów prasowych, internetowych i telewizyjnych budzi szereg wątpliwości.
Informacja wzbudziła szereg kontrowersji u części pozostałych wydawców, którzy w pierwszej kolejności poddali wątpliwość stwierdzeniu iż "Zważywszy na to, że nie ma mediów, które obejmowałyby swoim zasięgiem całą aglomerację…" W specjalnie piśmie, pod którym podpisali się chcą dowiedzieć się na jakiej podstawie pracownik Biura Promocji wyciągnął powyższy wniosek. „Prosimy o przedstawienie rzetelnych i popartych konkretnymi statystykami, badaniami danych potwierdzających tę tezę" – czytamy w dokumencie. Druga niewiadoma dotyczy zasad wyboru mediów czyli kryteriów, którymi kierował się autor maila (pracownik urzędu miejskiego-red). My również czekamy na odpowiedź. O sprawie będziemy informować na bieżąco.